Bestellingen en betaling
Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?
Om een bestelling te plaatsen op onze website, volg je de volgende stappen:
- Navigeer naar het product dat je wilt kopen en klik op "toevoegen aan winkelwagen".
- Ga naar je winkelwagen en controleer je bestelling.
- Klik op "doorgaan naar afrekenen" en vul je gegevens in.
- Kies of je je bestelling wilt ophalen of laten verzenden.
- Kies je gewenste betaalmethode en rond de betaling af.
- Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is geplaatst.
Onze check-out is volledig ingericht op wereldwijde verkoop met uitzondering van enkele landen. BTW en verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenproces.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij ons kunt u genieten van een breed scala aan veilige betaalmethoden zodat u uw aankopen probleemloos kunt afronden. Wij staan garant voor de veiligheid en integriteit van uw transacties en bieden een selectie van populaire betaalmethoden aan om aan uw behoeften te voldoen.
Hier zijn de betaalmethoden die wij accepteren:
- iDeal
- Bancontact
- KBC/CBC
- Belfius
- Bankoverschrijving
- Cryptocurrency
- Paypal
- Sofort Banking
- iDeal in 3 (Achteraf betalen)
- Trustly
- Bancomat
Bij elke transactie kunt u er zeker van zijn dat uw gegevens veilig worden verwerkt en dat uw privacy te allen tijde wordt gerespecteerd. Mocht u vragen hebben over onze betaalmethoden of assistentie nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan altijd klaar om te helpen en uw ervaring zo soepel mogelijk te maken.
In welke valuta kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen in euro's of met cryptocurrency. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze pagina over Betaalmethoden.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Ja, je kunt je bestelling annuleren of wijzigen, met uitzondering van ASIC miners. Vanwege schommelingen in de prijzen accepteren wij geen retourzendingen voor deze producten.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Je ontvangt een e-mail met daarin een trackingnummer zodra je bestelling is verzonden.
Kan ik achteraf of in delen betalen?
Wij verwerken een bestelling pas nadat de betaling volledig is afgerond en ontvangen. We bieden echter iDeal in 3 aan, waarmee je in delen kunt betalen. Wij ontvangen dan een betalingsgarantie en jij kunt genieten van gespreide betalingen.
Kan mijn bestelling worden geannuleerd door Ultrabit?
Ja, dat kan. Maar dat willen we natuurlijk voorkomen. We zijn echter genoodzaakt dit te doen als de prijzen voor hardware op bepaalde momenten sterk fluctueren. Als we een bestelling annuleren ontvang je daar binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een bericht van. Ontvang je binnen 24 uur geen bericht dan is je bestelling door ons geaccepteerd en zal het verwerkt worden.