Bij Ultrabit vinden we service belangrijk. Voor ons betekent service dat we zowel hoogwaardige producten leveren als een positieve ervaring bieden aan onze klanten. Mocht er onverhoopt iets misgaan, laat het ons dan weten via onze klantenservice. Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is; meestal kunnen we uw klacht snel oplossen!
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Indien meer tijd nodig is, zullen wij u hierover informeren.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.