Verzenden
Bij Ultrabit bieden we een gevarieerd assortiment aan producten. Op elke product pagina wordt de geschatte levertijd (vlak onder de knop 'toevoegen aan winkelwagen') vermeld zodat u weet wanneer u uw producten kunt verwachten. Indien uw bestelling producten met verschillende levertijden bevat zullen we de levering opsplitsen in verschillende zendingen om ervoor te zorgen dat elk product op de afgesproken tijd wordt geleverd.
Alle producten behalve de pods van ASICMINERBOX worden verzonden via pakketpost met track and trace die u per e-mail ontvangt. De pods worden per pallet verzonden en geleverd door een transporteur met een laadklep voor het uitladen van de pallet.
We verpakken uw bestelling met de grootste zorg om ervoor te zorgen dat deze veilig en onbeschadigd bij u aankomt.
Let op: Als u van buiten het Europese Schengengebied komt betaalt u geen btw bij het plaatsen van uw bestelling. U bent echter verantwoordelijk voor lokale belastingen, invoerrechten en andere heffingen bij de ontvangst van uw bestelling in uw land.
Retourneren
Retourneren zonder opgave van reden (herroepingsrecht van 14 dagen)
Overeenkomstig uw rechten bij online aankopen kunnen alle artikelen met uitzondering van ASIC Miners binnen 14 kalenderdagen na de dag van levering worden geretourneerd op voorwaarde dat ze zich in 'als nieuw' staat bevinden met originele verpakking en niet zijn gebruikt of geïnstalleerd.
ASIC Miners zijn uitgesloten van herroepingsrecht door prijsschommelingen die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen. Zie Artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.
Retourneren van defecte artikelen
Items defect bij aankomst:
Als uw items defect zijn bij aankomst, heeft u 14 dagen de tijd om ons hiervan op de hoogte te stellen. De items moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, compleet met alle accessoires en documentatie. Zodra het defect is geverifieerd, zullen we een vervangend product of een volledige terugbetaling aanbieden.
Garantiereparatie:
Als een van uw aankopen een defect vertoont, heeft u recht op garantie, mits uw artikel binnen de garantieperiode valt. Sommige fabrikanten bieden rechtstreeks ondersteuning aan eindgebruikers om ervoor te zorgen dat klanten de best mogelijke ondersteuning voor hun producten krijgen. De garantieperiode begint op de datum van aankoop.
Gebruikte/Gereviseerde producten:
Op gebruikte en gereviseerde producten bieden wij een garantie van 30 dagen. Deze garantieperiode begint op de datum van aankoop.
Schade tijdens transport:
Indien u schade aan uw bestelling constateert die is veroorzaakt tijdens het transport, verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons te melden. Als de schade duidelijk zichtbaar is bij levering, raden wij aan om de ontvangst van het pakket te weigeren. Het pakket zal dan automatisch naar ons worden geretourneerd. Zodra het geretourneerde pakket bij ons is ontvangen, zullen wij de schade onderzoeken en passende maatregelen nemen om het probleem op te lossen. U kunt rekenen op vervanging of een volledige terugbetaling.
We bieden je 2 opties aan om je bestelling te retourneren. In de 2 hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.
De kosten voor het retourneren van het artikel zijn voor uw rekening.
Wij verzoeken je om het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking. Zorg ervoor dat alle onderdelen goed zijn beschermd voor transport. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor eventuele schade aan de retourzending. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt kunnen wij de kosten voor eventuele schade aan jou doorberekenen.
Gebruik alleen doorzichtig tape (geen ducttape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niets op de doos.
Om gebruik te maken van onderstaande retouropties heb je een account nodig. Als je je bestelling als gast hebt geplaatst heb je de volgende opties:
- Account aanmaken: Maak een account aan met het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Je gastaccount wordt automatisch omgezet naar een klantaccount.
- Retourformulier: Wil je geen account aanmaken? Gebruik dan ons retourformulier en wacht op verdere instructies van ons. Je kunt het ingevulde retourformulier sturen naar [email protected] of per post naar ons adres: Landweerstraat-zuid 93L, 5349AK Oss.
Optie 1: Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)
- Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
- Maak een retour aan door rechtsboven op 'Mijn account' te klikken. Ga naar 'Mijn bestellingen', zoek de betreffende bestelling en klik rechts op 'Bekijken'. Klik onderaan op 'Retourneren', vul het retourformulier in en klik op 'Verstuur'.
- We zullen je verzoek beoordelen om te controleren of het voldoet aan ons terugbetalings- en retourbeleid.
- Als je verzoek is geaccepteerd ontvang je van ons per e-mail het retouradres en het nummer van je retourzending. Plak dit briefje op elke doos.
- Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze, bijvoorbeeld:
PostNL (inleveren en afrekenen bij een PostNL pakketpunt)
DPD (eerst online aanmelden en afrekenen)
DHL (eerst online aanmelden en afrekenen)
De verzendkosten zijn voor eigen rekening. - Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
- Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Als dat het geval is wordt binnen 14 dagen het volledige bedrag teruggestort of een winkeltegoed uitgegeven, afhankelijk van je keuze bij het aanmaken van de retour. Voor reparatie of vervanging kan een langere verwerkingstijd nodig zijn.
Optie 2: Persoonlijk retourneren in ons magazijn (gratis)
- Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
- Maak een retour aan door rechtsboven op 'Mijn account' te klikken. Ga naar 'Mijn bestellingen', zoek de betreffende bestelling en klik rechts op 'Bekijken'. Klik onderaan op 'Retourneren', vul het retourformulier in en klik op 'Verstuur'.
- We zullen je verzoek beoordelen om te controleren of het voldoet aan ons terugbetalings- en retourbeleid.
- Als je verzoek is geaccepteerd ontvang je per e-mail een bevestiging van de retour, het adres van ons magazijn en een link om een afspraak in te plannen.
- Breng het artikel persoonlijk naar ons magazijn op het opgegeven adres. Zorg ervoor dat je een bewijs van afgifte of ontvangst krijgt.
- Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Als dat het geval is wordt binnen 14 dagen het volledige bedrag teruggestort of een winkeltegoed uitgegeven, afhankelijk van je keuze bij het aanmaken van de retour. Voor reparatie of vervanging kan een langere verwerkingstijd nodig zijn.
Voorwaarden
- Het product moet binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen zijn.
- Voor een soepele verwerking vragen we je om je retour aan te maken via je account.
- Het product mag slechts in zoverre zijn uitgepakt of gebruikt om te beoordelen of je het wilt houden. Bekijk het product gerust zoals je dat in een winkel zou doen.
- Het product moet in de originele staat en verpakking verkeren.
- Het product dient in goede staat bij ons te worden afgeleverd, zonder montage- of transportschade. Wees daarom voorzichtig tijdens je bedenktijd en zorg ervoor dat je het product niet beschadigt. Verpak je retourzending zorgvuldig, zodat het onbeschadigd kan worden vervoerd. Wij behouden ons het recht voor om een schadevergoeding in te houden voor beschadigingen die door de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.